Usa ve Canada’da Eğitim Konusunda Değerlendirmeler

Yurtdışında Eğitim ve Yaşam

Resim

Merhabalar!

İslerimin yogunlugu sebebiyle yeni yazimizi paylasmakta biraz gec kalsam da tekrar birlikteyiz! 🙂

Onceki yazimizin sonunda da degindigimiz uzere; bu yazimizi USA, UK, CANADA, AUSTRALIA ve MALTA hakkinda genel bilgilendirme ve degerlendirmelere ayirmayi dusundum. Yalniz, konunun oldukca uzun surebilecegini hesab ederek konuyu iki bolume ayirmaya karar verdim. İlk bolumde detayli degerlendirmeye alacagimiz ulkeler USA ve CANADA olacak. Sonrasinda, kisa sure icerisinde yayinlayacagimiz diger yazimizi ise sadece UK, AUSTRALIA ve MALTA uzerine derlemeyi planliyorum.

Fazla uzatmadan konuya girecek olursak; onceki yazimizda siraladagimiz oncelik sirasi dogrultusunda konu ulkeler icin degerlendirmelerimizi adim adim yapmanin daha dogru ve akilci olacagini, ayni zamanda kafa karisikligini onleme acisindan daha faydali olacagi gorusundeyim. Simdi, oncelikle USA ve CANADA icin her degerlendirme kriterini tek tek ele alalim ve farkli boyutlariyla irdeleyelim…

1.EGITIMIN AMACI:

Alacaginiz egitimin amaci kisiden kisiye bircok farklilik gosterebilir. Bu bir dil egitimi olabilecegi gibi, staj, sertifika, lise, kolej, universite, master ya da doktora olabilir.

View original post 1.998 kelime daha

Bir Cevap Yazın

